
Pomoc
Prowadzimy wsparcie dla użytkowników w zakresie produktów T.S.O.P. oraz powiązanych z nimi produktów i usług Native Instruments, we współpracy z NI. Prosimy kierować bezpośrednio do nas wszelkie zapytania dotyczące:
- instalacji i dezinstalacji w środowisku NI KONTAKT
- rejestracji i wyrejestrowania produktów w NI Service Center
- aktywacji i dezaktywacji poprzez NI Service Center
- zmiany sprzętu (modyfikacji profilu sprzetowego rejestracji)
- funkcjonowania i wydajności produktów
- wsparciu w zakresie obsługi i programowania instrumentów
Zachęcamy także do przesyłania pytań, dzielenia się wątpliwościami i sugestiami dotyczącymi produktów i usług on-line. Na wszystkie otrzymane informacje sukcesywnie odpowiadamy i bierzemy je pod uwagę w pracach rozwojowych.

Instrukcje, poradniki, dokumentacja
• Dokumentacja produktów
Instrukcje obslugi, specyfikacje techniczne, dokumenty ReadMe, dokumenty licencyjne, ostatnie zmiany.
• Artykuły "How To"
Wyjaśnienia istotnych czynności z zakresu instalacji, konfiguracji i użytkowania produktów.